6 Ağustos 2011 Cumartesi

"Her Satıcının Bir Kör Alıcısı Vardır"


Bloguma artık eskisi gibi bakamıyorum aslında isteğim kalmadı eskisi gibi hiç çekemiyorum tekil hitlerim de acayip derece de düşüş oldu buda benim isteğimi azalttı. 2007 yılındaki gibi eski blog okuyucuları da yok insanlar (ben de olmak üzere ) Facebook,  Twitter gibi sosyal ağ sitelerinden başka internette girdikleri site yok. Bu da bizim zararımıza ben de girmiyorum aslında Facebookdan başka hiçbir siteye insanlar birbirleriyle iletişim halinde olmak istiyor.



Google bile sosyal iletişim sitesi (Google+) bile açtıysa bir bildiği vardır. Bizim gibi küçük siteler de açıkta kalıyor. Blog okuyan çok az insan kaldı onlarda çok iyi ve öznel yazıyor onlarla da baş edemem ben ne kitap okuyorum ne de gazete :) öznel yazabiliyorum ancak konular yetersiz kalıyor. Blog sahipleri yazdıkları bloglarla kitap çıkartıyor :O neyse herkesin bir acemilik dönemi vardır elbet bir gün biz de iyi bir blog sahibi olabiliriz bu mesajı yazarken can sıkıntısıyla başladım çünkü yazacak birşey bulamıyordum hatta yazar yazar silerim diye düşünüyordum ancak bana bir blogun sahibi hatta bilinen bir blogun sahibi ; " Yazmaktan korkma her satıcının bir kör alıcısı vardır" demişti ve bu dediği aklıma gelip cesaretlendiğim için bu yazıyı yayınlıyacağım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum göndermek için profil seçmeniz gerekir.Adı/Url'yi seçerseniz yorumunuz için bir isim ve site adresi girmelisiniz.Eğer siteniz yoksa Url kısmını boş bırakabilirsiniz.Eğer isminizin görünmemesini istiyorsanız profil seçme bölümünden Anonim'i işaretlemeniz gerekir.