6 Ağustos 2011 Cumartesi

Teoman: 'Müziği Bırakıyorum'

Teoman: 'Müziği Bırakıyorum'

Sevgili arkadaşlar; müziği bırakıyorum. ya çok çok uzun bir süre. ya da büyük ihtimalle, hiç dönmemek üzere. 3 eylül berlin son konserimdir.

anlatayım nedenini;




önce küçük bir açıklama; sanatçı denilen yaratık, dünyayla çözemediği bir sorununu başkalarına saçma gelecek bir işi çok önemseyerek halletme yoluna giden kişidir. benim durumumda gitar çalmak, şarkı söylemek vs. oluyor bu saçma iş. ama ben şarkı yazma işini hep çok önemsedim, onu hep kolladım. hayallerimdeki kahramanlarımla yarıştım, bu dünyaya inmedim bile. çok sevdiğim şarkılarımı yazdım.
hep olduğum kişi kalayım diye de çok uğraştım, .....

Devamı İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum göndermek için profil seçmeniz gerekir.Adı/Url'yi seçerseniz yorumunuz için bir isim ve site adresi girmelisiniz.Eğer siteniz yoksa Url kısmını boş bırakabilirsiniz.Eğer isminizin görünmemesini istiyorsanız profil seçme bölümünden Anonim'i işaretlemeniz gerekir.